bliskie spotkania 3 stopnia


Jednego razu nosiło mnie po różnych bezdrożach i udało mi się zrobić takie oto zdjęcie.

 

 
IMG_5639

 
Niebo nie było jakoś specjalnie zachmurzone. Jedyne chmury jakie były to te, które widać w oddali. W lewym górnym rogu zdjęcia udało mi się uchwycić – „coś”. Sam nie wiem co ale zwolennicy UFO zapewne dostrzegą w tym jakiś niezidentyfikowany obiekt latający. Przysiągłbym, że niczego takiego nie widziałem na niebie gdy robiłem to zdjęcie.
Niestety nie dało się tego wyostrzyć. Najbardziej interesujący skrawek zdjęcia w powiększeniu wygląda tak:

 

 
IMG_5639-xzoom1

 

 
Żeby było ciekawiej – dokładnie 5 minut później (sprawdziłem godzinę wykonania zdjęcia) na niebie udało mi się „ustrzelić” dwa myśliwce (czyżby „Jastrzębie”?). Ciekawe czy ścigały to co mnie udało się sfotografować przypadkiem?

 

 
IMG_5648_F16

 

 
Jak myślicie, to UFO czy nie UFO?

