widoki z podróży czyli nie wierzcie gps-om


Nadal nie wiem jak to możliwe, że ludzie używając GPS-a potrafią wjechać do rzeki lub skończyć na skraju przepaści. Teoretycznie przecież widać dokąd droga prowadzi? O tym jednak, że GPS bywa zawodny przekonałem się w zeszłym roku podczas mojej podróży na południe. Mimo iż jechałem śliczną, nową drogą moja nawigacja pokazała mi, że tak naprawdę podążam szczerym polem. Oczywiście to był mój błąd. Nie uaktualniłem mapy.

 

 
IMG_1669

 
Nie ma jednak tego złego co by na dobre nie wyszło. Gubiąc się gdzieś w Polsce i obierając dłuższą drogę, miałem okazję zobaczyć parę ładnych widoków. Niestety nie miałem zbyt wiele czasu by zatrzymywać się po drodze ale udało mi się zrobić kilka zdjęć.

 

 
IMG_1673

 

 
IMG_1819

 

 
Kliknij na zdjęcie by obejrzeć jego większą wersję.

 

 
IMG_1671_800x184

 

 

