raz do roku nowy rok


Sylwestra od kilku lat spędzam w pracy ale na szczęście zawsze udaje mi się skończyć na tyle wcześnie by załapać choćby na noworoczny toast a zaraz po nim na fajerwerki.

 

 
sztuczne ognie, fireworks
To było moje pierwsze doświadczenie z fotografowaniem sztucznych ogni. Nie wszystko poszło tak jak chciałem. Miałem dogodne miejsce do obserwacji spektaklu, który rozegrał się na niebie ale niestety nie do końca udało mi się ustawić ostrość i wobec powyższego efekt jest jak każdy widzi. W przyszłym roku zamierzam się przygotować lepiej.

 

 
sztuczne ognie, fireworks

 

 
sztuczne ognie, fireworks

 

 
sztuczne ognie, fireworks

 

 
sztuczne ognie, fireworks

 

 
sztuczne ognie, fireworks

 

 
sztuczne ognie, fireworks

 

 
Dla porównania ;-) w Sydney – mieście z większym budżetem fajerwerki wyglądały tak:

 
     

 

 

